مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 14:502020-07-03اقتصادي

فارس من| اعتبارات سامانه نوین آبیاری به صورت شناور است


اعتبارات سامانه نوین آبیاری به صورت شناور بوده و هر شهرستانی که بیشتر فعالیت داشته باشد می تواند اعتبار بیشتری نیز در حوزه آبیاری تحت فشار و کم فشار دریافت کند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، مخاطبان این رسانه در سامانه مردمی به ثبت رسانده و درخواست پیگیری پیرامون این موضوع را داشته اند.

مدیر جهاد کشاورزی قوچان در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه سهم هر شهرستان از اعتبارات سامانه نوین آبیاری شناور است، گفت: سال 97 حدود 127 هکتار از اراضی این شهرستان تحت سامانه نوین آبیاری قرار گرفت و سال گذشته نیز با فعالیت بیشتر این میزان به 439.

8 هکتار افزایش یافت.

احمد کنعانی با تأکید بر این مطلب که فعالیت بیشتر در این حوزه منجر به جذب اعتبارات بیشتر برای هر شهرستان خواهد شد، افزود: در حال حاضر دو نوع آبیاری در سطح اراضی وجود دارد که یکی آبیاری کم فشار بود و مربوط به مناطق دارای شوری آب است و دیگری آبیاری تحت فشار یا همان قطره ای و بارانی که به مناطق و اراضی این شهرستان اختصاص دارد.

وی بابیان اینکه در حال حاضر حدود 500 هکتار طرح برای بهره مندی از این اعتبارات آماده شده است، تصریح کرد: برای آبیاری کم فشار هر هکتار حدود 12.

5 میلیون تومان و آبیاری تحت فشار 17 میلیون تومان اعتبار هزینه می شود که بسته به نوع طرح این اعتبار افزایش یا کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| اعتبارات سامانه نوین آبیاری به صورت شناور است

فارس من| اعتبارات سامانه نوین آبیاری به صورت شناور است